Ofte stillede spørgsmål

Forsendelse og levering

HVAD ER FORSENDELSES- OG LEVERINGSTIDER?

Anslåede leveringstider varierer baseret på produkt, sælgers tilgængelighed, forsendelsestype og destination. De er vist i produktarket, i ordrebekræftelsens e-mail og i ORDRE-sektionen efter ordrer afgivelse. Før du afgiver din ordre, vil du være i stand til at se den endelige leveringsdato, der er beregnet på baggrund af destinationsadressen under check-out.

LEVERINGSTIDERNE ER FOR LANGE, KAN JEG MODTAGE DEN HURTIGERE?

Nej, hvis det valgte ur har for lange leveringstider, er det ikke muligt at forudse dem. Vi råder dig til at se på K-FAST sektionen, hvor du kan se alle modeller, der er tilgængelige med levering indenfor 24 / 48 timer.

HVORDAN FOREGÅR LEVERING AF MIN ORDRE?

Alle produkter pakkes omhyggeligt og sendes med sporet og forsikret service. Kechiq forsikrer hvert ur for dets fulde værdi og sender det med et sporingsnummer. Du vil til enhver tid kunne kontrollere den aktuelle status for din ordre fra din Kechiq-konto.

HVOR ER MIN ORDRE?

Når ordren er afsendt, modtager du en e-mail-bekræftelse fra både Kechiq og kureren der tog ansvaret for forsendelsen. E-mailen vil indeholde et link, hvormed du selvstændigt vil kunne kontrollere statusen på forsendelsen. I det reserverede område kan du også, til enhver tid, kontrollere status på ordren og spore forsendelsen ved at trykke på knappen "Spor forsendelse". Forsendelsen kan også spores direkte fra kurerens hjemmeside gennem den e-mail, som blev indtastet under bestillingen.

MIN ORDRE ER IKKE KOMMET ENDNU, HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis din ordre ikke er ankommet endnu, råder vi dig til at tjekke de e-mails som Kechiq har sendt dig. Hvis du har fået tilsendt en e-mail med forsendelsessporing, kan du tage direkte kontakt til kundeservice hos den ansvarlige kurerer. Det kan ske, at der er leveringsforsinkelser forårsaget af begivenheder, der ikke direkte kan tilskrives Kechiq eller kureren, der modtog din pakke (f.eks. alvorligt dårligt vejr, kontrol fra myndighederne).

JEG HAR IKKE MODTAGET FORSENDELSESMAIL, HVAD GØR JEG?

Levering finder sted inden for 24/48 timer efter afsendelsen (3-4 dage for USA og Australien). Det kan derfor ske, at du modtager forsendelsesmailen allerede dagen før levering. Hvis ordren derimod endnu ikke er blevet sendt fra Kechiq logistik til den planlagte dato, er det nødvendigt at kontakte Kechiq Kundeservice.

HVILKE KURERER BRUGER I?

Kechiq-forsendelser overlades kun til de bedste og førende kurerer inden for luftekspresforsendelser, heriblandt GLS, TNT og FedEx.

HVILKE LANDE SENDER I TIL?

Vi sender til hele verden undtagen: Central- og Sydamerika, Rusland, Kina, Indien og Afrika.

Er forsendelsen gratis?

Ja, standardforsendelsen er altid gratis for alle destinationer.

ER AFGIFTER OG TOLD INKLUDERET I FORSENDELSESOMKOSTNINGER?

Told og afgifter er inkluderet i forsendelsesomkostninger for forsendelser til alle EU-medlemslande samt Storbritannien, USA, Australien, De Forenede Arabiske Emirater. For forsendelser til andre destinationer end dem, der er nævnt ovenfor, er told ikke inkluderet i den endelige salgspris og opkræves af kunden i henhold til reglerne i det pågældende land.Afgifter er også undtaget for forsendelser til:
Østrigske områder Jungholz og Mittelberg
Monaco
Republikken San Marino
Frankrigs oversøiske områder (DOM - Martinique, Guadeloupe, Fransk Guyana og Réunion)
Isle of Man (Storbritannien)
Kanariske Øer (Spanien)
Baleariske Øer (Spanien)
Færøerne (Danmark)
Grønland
Helgoland Island (Tyskland)
Büsingen am Hochrhein (Tyskland)
Ceuta og Melilla (Spanien)
Frankrigs oversøiske områder (TOM - Fransk Polynesien, Wallis og Futuna, Ny Kaledonien, franske sydlige og antarktiske øer) og Mayotte, St. Pierre og Miquelon territoriale områder.
Livigno

Retur og refusion

HVORDAN KAN JEG RETURNERE?

For at lette returneringsoperationerne har vi oprettet en guide omkring proceduren på din konto, sektion ORDRE. Ved at klikke på knappen ANMOD OM REFUSION i ordresektionen, kan du sende din returanmodning, hvis alle betingelser er opfyldt. Dette vil først være muligt, når din pakke er leveret.

ER RETURNERING GRATIS?

Ja, returforsendelsen er gratis.For at benytte den gratis returnering med fordele, er det nødvendigt at opbevare den originale Kechiq æske i 100 dage; i tilfælde af fortrydelse skal denne genbruges til indpakning af produktet, undtagen i tilfælde hvor æsken er blevet beskadiget under transporten (i dette tilfælde er det nødvendigt at underrette vores kundeservice omgående).Hvis uret ikke returneres med den originale Kechiq-æske, tilbageholdes returneringsomkostningerne fra den fulde refusion.

INDEN FOR HVOR MANGE DAGE KAN JEG FORETAGE RETURNERING?

Du kan returnere de købte produkter inden for 100 dage efter leveringsdatoen.

HVORDAN FUNGERER REFUSIONEN?

Hvis en anmodning og fremsendelse om returneringen sker inden for 14 kalenderdage efter leveringen af produktet, vil der blive foretaget en tilbagebetaling.Efter den 15. dag kan produktet ikke refunderes i kontanter, men en kuponkode af samme værdi vil i stedet blive sendt og kan bruges på www.kechiq.it inden for 12 måneder efter udstedelsesdatoen.

HVORNÅR FÅR JEG MIN REFUSION?

Når uret er modtaget i vores logistik, og hvis refusionen bliver godkendt, vil returneringen blive udstedt inden for 1-3 hverdage. Det kan tage yderligere 1-5 dage før tilbagebetalingen udføres. I tilfælde af en refusion via kupon, vil koden blive sendt via email umiddelbart efter bekræftelse af berettigelsen af returneringen.

ER DER UNDTAGELSER PÅ RETURNERING?

Returneringen kan ikke accepteres, ved manglende returemballage.I henhold til artikel 59 i forbrugerkodeksen, kan du ikke anmode om returnering, hvis du har købt et personaliseret produkt (f.eks. indgravering på bagsiden). Efter den 14. leveringsdag, vil det endvidere ikke være muligt at returnere alle tilknyttede produkter og ydelser (f.eks. remme eller ekstra forsikring).

Ordrer og betalinger

HVORDAN AFGIVER JEG EN ORDRE?

Det er nemt at købe! Find blot det ur du vil købe, gå ind på produktsiden, klik på KØB NU og derefter på GÅ TIL KASSEN. Herfra skal du klikke på BEKRÆFT BESTILLING, du skal indtaste og bekræfte leveringsadressen, den foretrukne betalingsmetode og acceptere vores vilkår og betingelser. Klik derefter på BEKRÆFT BESTILLING igen for at gennemføre købet.

HVILKE BETALINGSMETODER ACCEPTERER I?

PayPal - Det er muligt at tilknytte et kreditkort gratis, et debetkort eller en bankkonto til en PayPal-konto. For mere information besøg www.paypal.com.
Kreditkort - Vi accepterer betalinger alle med kreditkort fra Visa (Verified by Visa) og MasterCard (SecureCode MasterCard) International Circuits, som giver dig mulighed for at forhindre enhver ulovlig brug af kortet og undgå uønskede opkrævninger
Bankoverførsel - Du kan foretage betalinger ved bankoverførsel i alle valutaer.Koordinaterne oplyses når ordren udføres og kan variere afhængig af faktureringslandet. I forbindelse med overførslen er det nødvendigt at angive ordrenummeret, som betalingen refererer til.
Scalapay - Scalapay er en innovativ betalingsmetode, der giver kunden mulighed for straks at modtage produkterne og betale i 3 lige store hensigtsmæssige rater med en månedlig deadline. Tjenesten har ingen ekstra omkostninger for kunden, hvis afdragene betales før forfaldsdatoen.

HVORDAN ANNULLERER MAN JEG EN ORDRE?

En ordre kan annulleres til enhver tid før afsendelsen. Du skal blot logge ind på din konto, indtaste det du gerne vil annullere i ORDRE DEL, og klik på ANNULLER ALT ORDRE. Du kan også annullere en ordre ved at kontakte vores kundeservice.

ER DER EKSTRA SKATTEOMKOSTNINGER?

Nej, produktpriserne er altid inklusiv moms

HVORDAN KAN JEG UDSKRIVE FAKTURAER?

Du kan udskrive fakturaen i din ordremenu ved at klikke på DOWNLOAD DOKUMENTER. Derudover vil du modtage en papirkopi som du finder inde i pakken sammen med uret.

HVORDAN ANMODER MAN OM EN GAVEPAKKE?

Kechiq giver dig mulighed for at anmode om en gavepakke ved at vælge mellem forskellige tilgængelige pakker. En gavepakke består af temagavepapir, pyntebånd, takkebrev med personlig hilsen. I ORDRER OVERSIGT og inden betalingen foretages, vil det være muligt at vælge om man vil modtage produktet allerede pakket ind eller med papir- og båndsættet separat, så man selv kan indpakke det.

HVORDAN BRUGER MAN EN KUPON?

Det vil være muligt at modtage yderligere rabatter og kampagner med kuponer. Kuponkoden skal indtastes ved checkout

Garanti

HVOR LANG TID DÆKKER GARANTIEN?

Produkterne er dækket af en TO ÅRIG garanti.

HVORDAN FUNGERER GARANTIEN?

For at anmode om et garantikrav skal du logge ind på dit konto og gå til afsnittet ORDRER. Ved at klikke på HJÆLP i ordremenuen kan du vælge typen af problem og vedhæfte et foto.

ER DET MULIGT AT ANMODE OM REPARATION UDENFOR GARANTI?

Det vil være muligt at anmode om assistance, selv efter at garantibetingelserne er udløbet, da Kechiq har et højt kvalificeret Internt Assistance Center. I dette tilfælde skal du kontakte Kechiqs kundeservice, som vil give præcise indikationer om hvordan du fortsætter afhængigt af mærket.

HVAD DÆKKER GARANTIEN?

Skader på indre partier
Viser / skive
Kronen
Skader forårsaget af vand, hvis der er tegn på uigennemtrængelighed

HVAD ER IKKE DÆKKET AF GARANTIEN?

Produktions- / materialefejl på batteriet
Produktionsfejl / krystalmaterialer (hvis Plus Glass-forsikring ikke er købt)
Fremstillings- / materialefejl af urkassen
Fremstillingsfejl / materialer på remmen eller armbåndet
Skader som følge af forkert brug, skødesløshed, ulykke eller normal slitage
Fald af sten
Du vil kunne læse, hvilke fejl der er inkluderet i 2-års garantien på dit ur i garantihæftet, der følger med pakken.

MIT UR ER ØDELAGT, HVAD SKAL JEG GØRE?

Hvis dit ur stadig er under garanti, vil du kunne anmode om assistance direkte i din ordremenu Det vil være muligt at anmode om assistance, selv efter at garantien er udløbet, ved at kontakte kundeservice.

Oplysninger om Kechiq

HVORDAN FÅR JEG ADGANG TIL MIN KONTO?

Når du har registreret dine data, kan du få adgang til din personlige konto ved at klikke på ikonet nederst til højre på mobilen eller øverst til højre, hvis du bruger en pc. I dine personlige oplysninger kan du administrere og ændre dine ordrer, personlige data, adgangskoder, anmodninger om assistance, returneringer og refusioner.

VIL DU HAVE MERE INFORMATION OM ET UR?

En Watch Specialist er en eksklusiv figur på Kechiq; en person, der stiller sin erfaring til rådighed for at give kunden de bedste forslag til køb og assisterer i hovedprocedurerne på siden. Du kan spørge om hjælp fra en Watch Specialist ved at kontakte kundeservice under "Kontakt os" via telefon og WhatsApp chat.

HVORFOR ER JERES PRISER SÅ LAVE?

Kechiq er en markedspladsplatform, hvor forskellige partnere kan være med til at sælge deres produkter til den bedste pris. Vores partnere er producenter, grossister og distributører som er autoriserede sælger af ure. På Kechiq finder med garanti autentiske ure til den bedste pris.

ER URENE ORIGINALE?

Alle urer på Kechiqs hjemmeside er nye og autentiske: hvert ur kommer med original emballage, flersproget instruktionsbog og 2 års garanti.

Hej velkommen! Indtast dine oplysninger for at få adgang til Kechiq
E-mail
Password Genopret
Glemt password? Bare rolig, indtast din e-mail for at hente dine legitimationsoplysninger.
E-mail
Hej velkommen! Tilmeld dig på den bedste markedsplads for ure
Vil du sælge med Kechiq? Tilmeld dig her
Navn
Efternavn
E-mail
Password
Plus Glasforsikring
1 års forlængelse af gyldigheden ud over de 2 års lovbestemt garanti.
Garanti Plus 1 år
Gavepakke 'En rose til dig' med lilla og hvidt papir og sølvbånd til at pakke din pakke selvstændigt ind derhjemme.
Tilpasset gravering
Service til indgravering af en personlig tekst/dato på bagsiden af uret. Muligheden varierer afhængigt af urets mærke og model. Vi forbeholder os ret til at foretage en forudgående gennemførlighedskontrol. Hvis det ikke er muligt at indgravere bagsiden af det valgte produkt, refunderes graveringsservicen.
Fuld beskyttelse
Glas + 1 års garanti plus forsikring til en særlig pris kun for dig. Glasbeskyttelse: Omfatter reparation af glas i tilfælde af fuldstændigt brud i den 2-årige lovpligtige garantiperiode. Omfatter reparation/udskiftning af glas, afhentning og returnering fra servicecentret. Omfatter ikke reparation af ridser, skrammer eller andre skader, der skyldes, at uret er faldet ned. Garanti Plus: 1-årig udvidet garanti ud over den 2-årige lovpligtige garanti
Har du brug for mere information? Udfyld de påkrævede felter og send din forespørgsel, vi svarer så hurtigt som muligt.
Navn
Efternavn
Firmanavn
Telefon
E-mail
Emne
Meddelelse
Har du brug for mere information? Udfyld de påkrævede felter og send din forespørgsel, vi svarer så hurtigt som muligt.
Navn
Efternavn
Firmanavn
Telefon
E-mail
Emne
Meddelelse
Rapporter fejlen
Navn: Produktkode: UPC:
Beskriv fejlen
Betalinger i rater og sikre transaktioner
Vi giver mulighed for at betale i bekvemme rater og uden renter med Scalapay Alle kreditkorttransaktioner er også garanteret af PCI- og DSS-standarder, som involverer over 300 sikkerhedstjek.
2 års garanti
Produkterne
Gratis retur inden for 100 dage
Du har 100 dage til at returnere produktet gratis og uden ekstra forsendelsesomkostninger. Efter 14 kalenderdage efter leveringen af produktet vil tilbagebetalingen ske på samme betalingsmetode, som ordren blev behandlet med. Fra den 15. dag kan produktet ikke refunderes, men en kuponkode af samme værdi vil blive sendt, som du vil kunne bruge igen på Kechiq inden for 12 måneder efter udstedelsesdatoen.
Nyt og autentisk produkt
Alle vores produkter er nye, autentiske og er ikke genstande som kan forfalskes. Der medfølger en garanticertifikat, original emballage med hvert produkt, samtidig med at der udføres streng kvalitetskontrol inden forsendelse.
Vi er til stede i 8 lande
For at sikre hurtigere og mere effektive forsendelser har Kechiq kontorer i forskellige dele af verden.
Verificeret partner
'' Verified Partner '' er en autoriseret sælger af ure, i besiddelse af en almindelig licens, som opfylder de højeste kvalitetsstandarder som Kechiq pålægger deres produkter og tjenester. Hvorfor bliver sælgers navn ikke oplyst? Vi oplyser ikke sælgers navn for at undgå eksterne kontakter på platformen. Sikkerheden omkring dit køb er det vigtigste for Kechiq. Kun ved at købe gennem Kechiq kan vi tage os af dine køb, sikkerheden for dine betalinger og håndtere eventuelle tvister mellem sælgeren og dig, hvilket garanterer din maksimale beskyttelse. Når du køber fra en Verificeret Partner
Sendt af Kechiq
Varerne angivet som
Betaling i rater
Med Scalapay kan du udskyde betalingen af dit ur i 3 rater, raten godkendes med det samme, og du skal ikke betale kommission.